הידעת ?

הידעת ?

גיבורי-על אף הם צרכנים נלהבים של חוברות קומיקס. הגיבורים של חוברות אלה הם סופרים ומשוררים הנלחמים זה בזה באמצעותם כוחם לברוא גיבורי על.
באחד הכרכים המפורסמים והאהובים ביותר, "משוררוע – ההעלמות הסופית", נלחם סופר הפלא קולמוסכוח בארכי-נבל משוררוע. בסצינת הקרב האחרונה והבלתי נשכחת מצליח קולמוסכוח לברוא מכל עבריו של יריבו הנצחי שמונה עולמות מאוכלסים בגיבורי על כבירים. כל צעד של משוררוע יכניס אותו לאחד העולמות, שם יאלץ להתמודד בשרשרת אינסופית של קרבות מול יציריו של קולמוסכוח.
בהבינו שהפסיד בקרב, מבצע משוררוע את הפעלול הסופי השמור לגדולים שבמשוררים: הזינוק-נצח, אשר מוציא אותו באחת מחוץ לזמן ולמרחב וכך הוא נעלם ללא פגע רק על מנת לשוב ולהופיע בחוברת הבאה.

5 תגובות בנושא “הידעת ?

  1. קודמכל, ההתגרות דלעיל מנותקת מנקודה כלשהי.

    שנית, באשר לנקודות, אתה התחלת אם "הנקודה". נראה לי שבדרך כלל יש איזושהי "נקודה", ובדרך כלל רוב המגיבים (על אחת כמה וכמה קוראים שאינם מגיבים) מחמיצים אותה. כולל אני.
    (דוגמה:
    http://www.notes.co.il/alex/12992.asp
    עד תגובתך ל"משוררת אחרת" החמצתי את "הנקודה" לחלוטין. אלוקים יודע מה עוד החמצתי במקומות אחרים).
    האם באה בחשבון תשובה במהופך?

    אהבתי

  2. בעניין הנקודה, אתה צודק – אני, ברגע של חוסר ערנות, התחלתי.
    מתוך היותי אחד הקוראים והמגיבים הוותיקים בבלוג הזה עלי להסכים אתך גם בעניין השני. תכופות אני מוצא את עצמי מבין או מגלה נקודה זו או אחרת רק בעקבות אחת התגובות.
    לעיתים, אגב, אני מוצא שיש לתגובות גם השפעות נוספות. כך למשל הנוהג המשונה שהתפתח אצלי בחודשים האחרונים לחמוק לחדרי האמבטיה של ידידיי על מנת לבחון האם מכונת הכביסה שלהן היא מסוג KELVINATOR

    אהבתי

כתיבת תגובה